Hoppa till innehåll

Lösenords skyddat

september 30, 2009

Har länge haft behov av att skriva av mig lite personligare tankar och funderingar. Känner dock att för att känna mig bekväm i detta kommer jag välja att lösenordsskydda visssa inlägg.

Lösen ger jag endast ut till vissa kända utvalda avktiva besökare. Kommer vara ganska hård i min bedömning….ja även personer jag känner som läser här och inte ger sig till känna kommer ej godkännas.

Vill kunna hålla dessa inlägg mer personliga och ha dem som min lilla ”sfär”.

Hoppas ni tycker detta är ok. Kommer inte bli ofta de stängs men i bland någon då och då finns dock behovet.

Lösen ansöker ni om på mail…….

UNDERSKRIFT

9 kommentarer leave one →
  1. handkraft09 permalänk
    oktober 5, 2009 14:43

    Det är så som jag tycker att man ska göra när man känner som du gör. Det är inte bra att lägga ut allting offentligt ibland. jag försöker ändå vara ganska anonym när det gäller mig själv, samtidigt har jag blivit mycket öppnare än vad jag var för ett tag sedan. kanske kommer det att ändras, det är alltid lika tråkigt att inte riktigt veta vem det är som läser och inte läser! Hoppas att du mår bättre snart från din ledsamhet som du verkar dras på!
    Lotta

  2. oktober 3, 2009 20:37

    Tittar in idag Lina och undrar över dina tankar. Hoppas allt ät bra. Tycker om dig massor och det vet du.
    Kram Lotta

  3. september 30, 2009 17:40

    Tråkigt att läsa att du är ledsen. Hör av dig om jag kan göra något för dig. Är ledig fredag och lördag och imorgon kväll. En promenad kan kanske hjälpa en liten stund. Kramisar Helen

  4. ceed70 permalänk
    september 30, 2009 17:29

    Forstår vad du menar.. vissa gånger kan det vara skönt… men jag kommer heller inte begära lösen då det känns som om man är nyfiken… men du vet vem jag är… och hoppas det är bra med dig…. kram Cee

  5. september 30, 2009 17:08

    Hej rara Lina.

    Jag njuter av det du skriver och dina bilder. Så jag stannar väl utanför så länge du inte skyddar hela bloggen, för då vill jag gärna ha ett lösenord.

    Vet du om man kan göra detta med blogger? (blogspot) eller är det endast wordpress?

    Kram L

  6. september 30, 2009 16:43

    Mail min vän!! Kram…

  7. september 30, 2009 15:34

    Hej Lina. Har stor förståelse att du väljer att göra på detta vis. Har själv ibland lust för att få input från andra kära vänner än dom man lever med utanför bloggvärlden. Känner inte riktigt att jag vill begära ditt lösen då jag hellre ser att du isåfall skickar den till mig. Har förhoppning om att du känner förtroende för mig men det känns lite fel (om du ursäktar) att fråga efter den.Då känner jag nog att jag är lite nyfiken….Jag känner att vi är rara vänner och jag antar att om du känner lika se förstår du vad jag menar. Hmmm jag hoppas att du har det bra och att det inte är något jobbigt som du går igenom. Man känner alltid så för människor man tycker om …vill inte att människor ska ha det svårt. Jag hoppas du inte tar illa upp av min kommentar i denna lite känsliga fråga…. Ha det alldeles underbart vännen! Kram Anna

  8. september 30, 2009 14:53

    Skulle också vilja göra detta emellanåt! Svårt att skriva allt man vill om jobb och annat när man vet vilka en del är som läser. Vet inte om det går i blogger dock.
    Kram

  9. camillasnyahem permalänk
    september 30, 2009 14:44

    Helt rätt, det är jätteskönt att kunna skriva av sig! Och med wordpress är det ju så enkelt också! :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

